Всеукраїнський колцентр:
(044) 299-58-34
У сучасній практиці зведення залізниць і трамвайних колій застосовується Typar® SF, який запобігає проникненню фракції кам’яного матеріалу (щебінь) в ґрунти основи, а також обмежує шар фракційного матеріалу, завдяки чому з’являється можливість досягти більш високого ступеня ущільнення шару і, як наслідок, – отримати в результаті більшу несучу здатність на його поверхні.
При використанні Typar® SF запобігається забруднення фракційного матеріалу підстилковими ґрунтами, завдяки чому можна уникнути зниження несучої здатності.
Typar® SF не дозволяє насипу просідати, «тонути», перемішуватися, діючи як розділово-фільтраційна мембрана.
можливість виконання земляних робіт у зимовий період.
підвищення міцності, надійності та довговічності всієї конструкції.
зменшення товщини зернистих (щебенистих) шарів у конструкції.
можливість використання місцевих ґрунтів з невідповідними фізико-механічними характеристиками.
підвищення несучої здатності ґрунтів насипу.
Конструкція колій швидкісного трамвая на самостійному полотні
Конструкція трамвайних колій на суміщеному полотні
Конструкція трамвайної колії на з-б плиті і суміщеному полотні