Всеукраїнський колцентр:

(044) 299-58-34

Трамвайні та залізничні колії

5

У сучасній практиці зведення залізниць і трамвайних колій застосовується Typar® SF, який запобігає проникненню фракції кам’яного матеріалу (щебінь) в ґрунти основи, а також обмежує шар фракційного матеріалу, завдяки чому з’являється можливість досягти більш високого ступеня ущільнення шару і, як наслідок, – отримати в результаті більшу несучу здатність на його поверхні.

При використанні Typar® SF запобігається забруднення фракційного матеріалу підстилковими ґрунтами, завдяки чому можна уникнути зниження несучої здатності.

Typar® SF не дозволяє насипу просідати, «тонути», перемішуватися, діючи як розділово-фільтраційна мембрана.

Переваги використання Typar® SF

можливість виконання земляних робіт у зимовий період.

підвищення міцності, надійності та довговічності всієї конструкції.

зменшення товщини зернистих (щебенистих) шарів у конструкції.

можливість використання місцевих ґрунтів з невідповідними фізико-механічними характеристиками.

підвищення несучої здатності ґрунтів насипу.

Фото об'єктів

Технічне рішення

Конструкція колій швидкісного трамвая на самостійному полотні

Конструкція трамвайних колій на суміщеному полотні

Конструкція трамвайної колії на з-б плиті і суміщеному полотні

назад